30 julio, 2012

TRENDS BY TISS - NAYRA




Hello dear readers!! , this post is very special to me, as this beautiful dress is made especially for me by whit  my name, a colorful dress and perfect for summer nights, without a doubt a great gift for me, thanks Tissiani :D

Olá queridos leitores, este post é muito especial para mim, como este belo vestido é feito especialmente para mim com meu nome, um vestido colorido e perfeito para as noites de verão, sem dúvida, um grande presente para mim, obrigado Tissiani :D

hola queridas lectoras, este post es muy especial para mi, ya que este precioso vestido esta hecho  especialmente para mi con mi nombre,un vestido  lleno de colores y ideal para las noches de verano, sin duda una gran regalo para mi, gracias Tissiani :D

DRESS NAYRA with Necklace included  TRENDS BY TISS NEW!!

2 comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...